600 de persoane au trimis solicitări pentru despăgubiri companiei TAROM, în urma protestului mascat al piloților
Compania TAROM a anunțat că a primit aproximativ 600 de solicitări pentru despăgubiri, în urma anulării curselor aeriene la începutul săptămânii trecute, respectiv 8 iulie.
TAROM a mai transmis că majoritatea cererilor trimise de pasageri nu prezintă date complete pentru inițierea plăților, relatează Radio România Actualități. Potrivit TAROM, sunt necesare informații suplimentare privind numele pasagerului, numărul zborului, o copie a biletelor de călătorie și codul rezervării. Mai mult, dacă este cazul, este nevoie și de dovada plății pentru cheltuieli suplimentare.
Totodată, pasagerul trebuie să menționeze pentru ce modalitate de compensare optează: bani sau voucher electronic. Operatorul aerian a pus la dispoziție o adresă de e-mail – despăgubireoptiulie@tarom.ro – unde se transmit toate aceste date, care trebuie însoțite de cele referitoare la contul bancar, dacă pasagerii optează pentru plata în bani.
Compensația are o valoare cuprinsă între 250 și 750 euro, în funcție de tipul zborului anulat și modalitatea aleasă pentru despăgubire. Vă reamintim pe 8 iulie mai mulți piloți TAROM s-au declarat inapți de zbor, un protest neoficial față de nivelul salariilor și condițiile de muncă, mai scrie Radio România Actualități.